Surpriza lui Dănuț Buhăescu: De la Uricani pentru toată Valea Jiului

Surpriza lui Dănuț Buhăescu: De la Uricani pentru toată Valea Jiului

DISTRIBUIȚI

Timp de citire: un minut

Deși, de doi ani și ceva, a fost solicitată de tot felul de ONG-uri și de societăți comerciale din Valea Jiului, până la urmă aceasta a ajuns la Uricani. Este vorba de decizia prin care Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci a înregistrat pe numele primăriei uricănene marca „Ruta turistică Ținutul Momârlanilor”.

 

Documentul semnat

de Iuliana Gârbaciu, șef servicii mărci, și Daniela Negrad, examinator, precizează că beneficiarul poate desfășura „Servicii educative, de divertisment și sportive, divertisment și sport”.

„Odată cu noi, aflu de la primarul Dănuț Buhăescu, marca a fost obținută și de Asociația Ținutul Momârlanilor al cărei președinte este doamna Claudia Șandru, cu care intenționăm să constituim un parteneriat. Totodată, trebuie să menționez că de brandul acesta dorim să beneficieze întreaga vale și să fie promovat în toată Valea Jiului. Nu ne-am gândit niciodată ca numai orașul Uricani să fie singurul beneficiar”.

 

Primăria Uricani

este cea care a derulat întreaga procedură, ca să obțină ordinul de ministru și, mai apoi, de la OSIM certificatul de înregistrare a mărcii. Dănuț Buhăescu vorbește despre  aceasta ca fiind ”o victorie obținută de orașul Uricani pentru toată Valea Jiului”. „Avem deschidere, pentru ca marca să fie folosită inclusiv de către societățile comerciale din domeniul turismului, pentru a le sprijini, fără nicio pretenție financiară. Singura condiție este să fie o promovare constructivă a turismului”, dă asigurări Dănuț Buhăescu.

 

Primarul nu i-a uitat

nici pe cei care  au muncit, pentru ca toată lumea să se bucure de succesul repurtat. „Pe această cale, a ținut el să menționeze, îl felicit pe domnul Sorin Inel de la Biroul de Informare Turistică al orașului Uricani, și pe domnul Cristian Ciurea, directorul Casei de Cultură Uricani. Dumnealor sunt cei care s-au ocupat necontenit, încă de acum trei ani, de toată partea tehnică, de concept și de logistică, pentru realizarea acestui brand atât de dorit de comunitatea din Uricani și din întreaga Vale a Jiului”.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii