Rugby / Ştiinţa şi-a reluat pregătirile şi aşteaptă primul meci

Rugby / Ştiinţa şi-a reluat pregătirile şi aşteaptă primul meci

Timp de citire: un minut
Echipa de rugby Ştiinţa Petroşani şi-a reluat săptămâna aceasta pregătirile. Va participa la primul turneu de rugbi în 7 ce va avea loc la Năvodari la 13 august, alături de toate echipele din Divizia Naţională. De pregătirea studenţilor se ocupă Daniel Ivan şi Alexandru Lupu. 
Campionatul de rugby în 7 se va desfăşura după următorul program: 13 august 2016 – organizator CS Năvodari; 20 august 2016 – organizator CS Ştiinţa Petroşani; 3 septembrie 2016 – organizator CS Năvodari; 10 septembrie 2016 – organizator RC Bârlad; 17 septembrie 2016 – organizator RCM Galaţi.
La primul turneu se va juca fiecare cu fiecare. Clasamentul general se va întocmi după terminarea tuturor turneelor programate. La sfârşitul fiecărui turneu se vor acorda puncte bonus, astfel:  locul I în turneu – 6 puncte; locul II – 4 puncte; locul III – 3 puncte; locul IV – 2 puncte; locul V – 1 punct. Dacă o echipă, în mod intenţionat, refuză să joace sau abandonează un joc (se retrage de pe teren) fără acordul arbitrului, pe baza confirmării Directorului Turneului, ea va fi exclusă din turneul respectiv. Toţi sportivii trebuie să aibă carnetele de legitimare cu drept dejoc pentru echipa respectivă, viza anuală a FRR, viza medicală la zi şi să fie asiguraţi medical şi de accidente pe durata turneului. Durata jocurilor în grupe va fi două reprize a 7 minute, cu o pauză de 1 minut. Un sportiv eliminat definitiv la un joc nu va avea dreptul de a mai lua parte la competiţie până la clarificarea cazului, în conformitate cu prevederile. Fiecare echipă va trebui să aibă la jocuri câte două rânduri de tricouri numerotate. Cei 12 jucători folosiţi de echipe vor trebui să poarte acelaşi număr pe toată durata turneului. De asemenea, fiecare echipă va avea două baloane regulamentare pentru jocuri. FRR va oferi două baloane/ echipa. Asistenţa medicală va fi asigurată de un medic oficial al turneului, stabilit şi plătit de către organizatorii turneelor. Clubul organizator va suporta cheltuielile legate de asigurarea ambulanţei cu resuscitare. Cheltuielile legate de baremurile de arbitraj şi Comisia de Organizare vor fi suportate în mod egal de către echipele participante.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii