Observ că oamenii întreabă tot mai rar despre data la care ar trebui văzute în circulație autobuzele electrice de la Green Line. Observând modul lent în care avansează lucrările, și cei mai optimiști sunt, acum, de părere că va mai dura ceva.
Ultima promisiune –
dacă-mi amintesc bine – de dare în funcțiune în Valea Jiului a transportului în comun electric nepoluant era luna iulie a acestui an. E posibil să fie respectat, dar sunt și sceptici care nu mai cred în promisiuni. Să dea Domnul să se înșele! dar, văzând cât mai e de făcut la infrastructură, drum, stații de îmbarcare-coborâre de pe traseu, garajul principal de la Vulcan, amenajările de la Aninoasa, Lonea și Valea de Brazi, parcă-ți vine să-i bagi în seamă și pe cei mai neîncrezători.
Amintisem
mai sus și despre stațiile de autobuz de pe traseu. Sunt câteva luni de când au fost turnate structura de beton și montate scheletele metalice, dar a mai rămas destul de făcut la ele. Deocamdată, nimic în această privință. Dar nu despre asta voiam neapărat să vorbesc, ci despre cum arată terenul pe care s-au amenajat aceste stații de autobuz. Uitați-vă, de exemplu, la cel al stației aflate peste drum de Profi (Dincă) Vulcan.
Pentru turnarea
infrastructurii de beton au fost dislocate pavelele trotuarului și lăsate aruncare aiurea, fără să se fi încercat punerea la loc a celor pentru care mai era loc. Zona asta, ar trebui să vă reamintiți, a fost foarte mult afectată când cu montarea conductei noi de apă potabilă și a vanelor aferente, iar, când totul a fost gata, constructorul era cât pe ce să lase terenul ca vai de el. N-a fost să fie așa, fiindcă, pe tema asta, a intervenit și ziarul nostru. Sperăm ca, de data asta, să nu mai fie nevoie de o astfel de intervenție a ZVJ. Nici peste drum de Dincă și nici în alte zone din Vulcan și alte localități. În plus, subiectul acesta ar trebui să stea și în atenția administrațiilor publice locale.