Delegarea pentru gestionare către serviciul de salubrizare a activităților de deratizare, dezinsecție și dezinfecție în municipiul Vulcan a fost reglementată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 10/2023.
La ședința ordinară
din iunie, unul dintre articolele acestei hotărâri de consiliu local a suferit o modificare. Este vorba de art. 4 al cărui nou conținut spune că “Se aprobă Caietul de sarcini și Indicatorii de performanță pentru delegarea serviciului de salubrizare pentru activitățile de deratizare, dezinsecție și dezinfecție în municipiul Vulcan, prezentat în Anexa nr. 3”. Celelalte prevederi din Hotărârea Consiliului Local nr.10/2023 rămân nemodificate.
Necesitatea modificării
art. 4 este explicată în referatul de aprobare. “Prin HCL nr.10/2023 – aflăm din referat – s-a aprobat documentația pentru delegarea gestiunii serviciului de salubrizare pentru activitățile de deratizare, dezinsecție și dezinfecție în municipiul Vulcan, prin achiziție publică de servicii, însă, având în vedere că, în cuprinsul caietului de sarcini s-a făcut o eroare de calcul privind defalcarea prețurilor pe fiecare activitate în parte, se impune modificarea art.4 din cuprinsul acestei hotărâri”. Nu este prima oară – și, mai mult ca sigur, nici ultima – când, în ședințele de consiliu, apar proiecte de hotărâre prin care se îndreaptă greșeli depistate în hotărâri de consiliu local aprobate anterior.