Trebuie să mărturisesc că m-am întrebat și eu însumi, dar m-au întrebat și alții: de ce oare la trei poduri din Uricani, s-a frezat stratul de asfalt de curând turnat, ca urmare a lucrărilor de refacere a carosabilului de pe DN 66 A pe o lungime de 7,5 kilometri?
Am găsit
răspunsul joia trecută în discuția avută cu Corneliu Braia, viceprimarul orașului. Lucrările de modernizare sunt în mare parte încheiate, am aflat de la dumnealui, dar mai este ceva de făcut la câteva rigole. La verificările proiectantului s-a constatat că încărcătura asfaltică de pe trei poduri – cel din apropierea liceului, cel de lângă carterul Sterminos și cel de peste pârâul Tarhat – este mai mare. Ca atare, s-a dispus aducerea acestuia la aliniamentul de linie roșie, cum se spune în limbaj tehnic.
Constructorul,
a mai spus vicele Corneliu Braia, s-a conformat și a efectuat operațiunea de frezare, urmând ca pe următoarele să le efectueze, cu aprobări de le poliție, odată ce vremea va permite acest lucru. Reamintesc că lucrările de modernizare a carosabilului DN 66 A pe cei șapte kilometri și jumătate, de la intrarea în Uricani până la biserica din Valea de Brazi, sunt efectuate cu finanțare CNAIR și au fost programate cu mai mult timp în urmă. Începerea lor a fost întârziată, însă, de lipsa participanților la licitațiile organizate pentru desemnarea firmei de construcții care să le execute.