Într-adevăr, ceea ce i s-a adus la cunoștință primarului din Uricani l-a bucurat, dar trebuie spus, așa cum a precizat însuși Dănuț Buhăescu, răspunsul i-a venit după ce a crezut că se luptă cu morile de vânt.
Primarul nu
le-a cerut mare lucru celor de la CNAIR – Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara. I-a rugat, în vara anului trecut, să amenajeze, pe DN 66A, treceri de pietoni în zona Sterminos. I s-a zis atunci că nu sunt fonduri, că nu se justifică astfel de amenajări etc. Vrăjeli de popă, le-a considerat Dănuț Buhăescu, și a continuat în demersul său. O adresă înregistrată la începutul acestui an la Primăria Uricani dovedește că a avut dreptate în ceea ce privește demersul său.
Direcția timișoreană
i-a răspuns că „…vă aducem la cunoștință faptul că, în cadrul obiectivului Consolidare DN 66A km 16+624+23+800 se vor executa stațiile de autobuz de la km 20+370…km 20+410 pe partea stângă, respectiv de la km 22+580-22+620 pe partea dreaptă”. În continuare se precizează că „… stația de autobuz de la km 20+240…20+280 de pe partea dreaptă este prevăzută a fi executată în proiectul Linia verde de autobuze electrice Petrila – Petroșani – Aninoasa – Vulcan – Lupeni – Uricani Green Line întocmit de DEZVOLTARE RO. SRL”. La sfârșit de tot, înainte de semnături, apare ce a solicitat Dănuț Buhăescu: „Ținem să precizăm că, în vecinătatea stațiilor de autobuze din zona Sterminos, în proiectul Consolidare DN 66A km 16+624-23+800 au fost prevăzute a fi executate treceri de pietoni marcate și semnalizate conform normativelor în vigoare”. Cam asta-i totul…