Am relatat despre faptul că, de la Uricani la Petrila, a început demolarea vechilor stații de autobuz, în vederea înlocuirii lor cu unele moderne adecvate noii rețele de transport în comun Green Line, care va uni Valea Jiului de la un capăt la altul.
În partea de
vest a văii această activitate este atent monitorizată de către Primăria oraşului Uricani. Ba, aș putea spune că însuși Dănuț Buhăescu este la curent cu tot ceea ce se petrece pe teren. Este și normal să fie așa din moment ce, așa cum mi-a zis el, primăria contribuie cu doi la sută din costurile necesare amplasării noilor stații dotate cu tehnică modernă de afișaj și de procurare a biletelor de călătorie.
“Orașul Uricani
va avea un număr de stații mai mare decât le vor avea Lupeniul și Vulcanul, bunăoară,” mi-a precizat Dănuț Buhăescu. Pe lângă faptul că se vor construi stații de autobuz pentru traseul Valea de Brazi – Cheile Buții, inclusiv Câmpu lui Neag, se vor realiza altele noi și pe traseul principal. Cu alte cuvinte, numărul de stații noi îl va depăși pe cel al celor existente până acum. Primarul a fost deja pe teren, ca să vadă cum se pun la pământ cele vechi și cum se lucrează la stația de încărcare de la Valea de Brazi.
La una dintre
deplasările sale pe teren a reușit să soluționeze și rugămintea doamnei Lenuța Ciurea din Valea de Pești. Femeia are o mică afacere, un chioșc, și i s-a plâns primarului că structura noi stații de autobuz afectează accesul clienților în micul ei magazin. Ca atare, Dănuț Buhăescu i-a chemat la el pe cei doi ingineri constructori de la SC Demo IDL Construct Iași și i-a rugat să plaseze stația nouă la câțiva metri de magazinul femeii. “Cred că nu încurcă pe nimeni dacă-i mai la stânga sau mai la dreapta, mai ales că acela e terenul primăriei”, și-a motivat el demersul.