Oamenii vin la Primăria Uricani încrezători că vor pleca de acolo lămuriți în privința problemelor pe care le au. Am fost de față la multe astfel de cazuri, ultimul petrecându-se miercuri, 25 octombrie.
Doamna Maria Bobelnicu
locuiește în blocul F9 de pe strada 1 Mai. A ajuns la viceprimarul Corneliu Braia după ce a primit cardul de energie care li se dă persoanelor cu situație financiară precară. Problema e că apartamentul ei nu mai are energie electrică din 2019. Atunci i-a fost tăiat curentul și, conform citației primite, poate fi din nou cuplată la rețea dacă achită suma de aproape 2.800 de lei. Numai că ea nu știe unde se poate face plata acestor bani.
Vicele a ascultat-o,
s-a uitat pe documentul adus de femeie și a sunat la numărul de telefon scris pe el. Apoi, a lămurit-o pe femeie ce și cum trebuie să facă și în ce cont bancar trebuie depusă suma pe care o are de plătit. I-a explicat că nu poate să scoată banii de pe cardul de energie, acesta putând fi folosit numai pentru achitarea facturii de energie electrică sau a celei de gaz. Femeia a plecat lămurită din biroul viceprimarului, grija ei de acum încolo fiind aceea de a face rost de cei aproape 2.800 de lei.