Modernizarea DN 66 A pe o lungime de 7,5 km, lucrare finanțată de CNAIR, între intrarea în orașul Uricani și biserica din Valea de Brazi este aproape de segmentul final. Asfaltul e ca-n palmă și ceea ce a mai rămas de executat sunt lucrările la rigole și podețe.
În atare
condiții, întrebarea firească pusă lui Dănuț Buhăescu de o colegă de la una dintre televiziunile locale a fost aceea referitoare la cât va mai dura până se vor relua lucrările pe DN66A spre Herculane, pentru terminarea celor aproximativ 20 de kilometri care au mai rămas de modernizat? Fiind și eu în biroul primarului în acel moment, firește c-am fost atent la explicațiile domniei sale.
Referitor la
acest aspect, Dănuț Buhăescu este de părere că există toate șansele ca lucrarea să fie finalizată, dar asta se va întâmpla numai și numai dacă la conducerea ministerului Transporturilor și Infrastructurii va fi pe mai departe Sorin Grindeanu. Treaba e că lucrul acesta nu va fi posibil cât ai bate din palme, fiindcă este necesară actualizarea documentației. Iar acest lucru cere timp. Cam cât? Undeva la doi ani, a apreciat Dănuț Buhăescu.
Primarul a
mai precizat că a existat o șansă ca porțiunea de douăzeci de kilometri de drum să fie reparată. Asta a fost în timpul mandatului de premier al doamnei Viorica Dăncilă, numai că la licitația pentru efectuarea lucrărilor nu s-a prezentat atunci nicio societate de construcții. „Apoi, la conducerea ministerului a fost numit Ludovic Orban, a adăugat Dănuț Buhăescu, iar acesta a mai impus o condiție, un studiu în plus, studiu de care, practic, n-ar fi fost nevoie”. În tot cazul, crede primarul, în aceste condiții alternativa Valea de Pești-Runcu, aflată în lucru, va fi varianta optimă de a se ajunge la Băile Herculane, fiindcă, zice Dănuț Buhăescu, „se câștigă optsprezece kilometri”.