Primăria Vulcan organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere vacante de şef birou, gradul II – Biroul Transport.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt: studii universitare absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţelor inginereşti; să fie absolvenţi de studii de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată, în condiţiile Legii nr. 188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicare, (r2), cu modificările şi completările ulterioare; să deţină certificat de competenţă profesională pentru transportul rutier naţional şi internaţional de persoane;
să deţină certificat de competenţă profesională pentru transportul rutier naţional şi internaţional de marfă.
Concursul se va organiza conform calendarului următor: 16 februarie 2016, ora 15.30: termenul limită de depunere a dosarelor; 2 martie 2016, ora 10.00: proba scrisă; 7 martie 2016, ora 10.00: interviul.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Vulcan din Vulcan, str. Mihai Viteazu nr. 31, Județul Hunedoara, telefon 0254.570.340, interior 217.
Sonia LIBERESCU