Primăria Deva / Are un sistem informatic de management al patrimoniului nou-nouţ

Primăria Deva / Are un sistem informatic de management al patrimoniului nou-nouţ

Timp de citire: un minut

Pentru achiziţionarea unor pachete software de gestionare a inventarelor, mai exact un un sistem informatic de management al patrimoniului, Primăria Deva a cheltuit 63. 000 lei.

Astfel de sistem este necesar oricărei administraţii, dar mai ales uneia de dimensiuni mari.

Volumul foarte mare de date şi informaţii existente în compartimentele PMB, face ca managementul datelor şi informaţiilor să constituie o funcţie centrală a instituţiei. Administrarea informaţiilor constituie o problema strategică de importanţă majoră. Dacă informaţiile acestea nu sunt riguroase şi mereu la îndemână, administrarea patrimoniului este viciată.

Sistemul informatic de management va trebui să asigure constituirea şi utilizarea în comun a colecţiilor de informaţii de interes general, adică nomenclatoare, bănci de date proprii şi bănci de date publice. Se impune unicitatea codificării şi a identificării informaţiei, viteza mare de acces la informaţii şi transferul acestora. Este importantă asigurarea securităţii datelor, stabilirea responsabilităţii pentru furnizarea, administrarea şi asigurarea calităţii şi integrităţii acestor colecţii de informaţii; asigurarea suportului informaţional pentru luarea deciziilor şi susţinerea reformei în administraţia publică.

Sonia LIBERESCU

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii