Prin această aplicaţie, devenii pot depune sesizări care intră în circuitul legal de soluţionare. Avantajele aplicaţiei sunt, în special, legate de transparenţă în circuitul petiţiilor, evidenţierea problemelor semnalate şi felul în care sunt ele soluţionate.
„Încercăm să venim în sprijinul cetăţenilor prin aplicaţie online care reprezintă un pas foarte important în relaţia funcţionar, Instituţia Primăriei şi cetăţeni”, spune primarul Nicolae Florin Oancea, care adaugă că, în felul acesta, Deva intră în rândul reşedinţelor de judeţ civilizate.
Aplicaţia Deva24 Sesizări se poate instala pe telefonul mobil sau pe computerul personal şi este un instrument de lucru extrem de util, atât pentru cetăţean, cât şi pentru administraţia locală. Orice sesizare intră în circuitul oficial al petiţiilor, primeşte un număr de înregistrare şi apare pe harta municipiului ca problemă sesizată. Primăria are obligată să răspundă petentului în termenul legal de (maximum) 30 de zile.
Comparativ cu sesizările făcute pe reţelele de socializare, aplicaţia este mai eficientă pentru că centralizează sesizările, fiind mai uşor de monitorizat de autorităţi. De asemenea, petentul are garanţia că sesizarea sa nu va rămâne fără ecou.
Ştiri, notificări, avertismente
Aplicaţia are mai multe categorii în funcţie de problema sesizată, conţine notificări şi avertizări transmise de municipalitate, precum şi un buletin informativ. Aplicaţia conţine şi o hartă interactivă. Orice problemă sesizată va fi marcată cu o bulină pe hartă, iar când problema e rezolvată – bulina se va înverzi. Astfel, devenii şi edilii vor fi permanent la curent cu felul în care le sunt tratate problemele.









