POCA, manager sportiv 

POCA, manager sportiv 

Timp de citire: un minut

“Marketing și branding în sport” – Iulia Niculae Cuciurean & “Sponsorizări și aspecte comerciale în fotbal” – Raul Șandru au fost temele abordate în cursul desfășurat online sub sigla AJF Hunedoara.
Marketingul în fotbal implică promovarea unui club, a jucătorilor și a evenimentelor asociate, pentru a atrage suporteri, sponsori și parteneri comerciali.
Strategiile de marketing includ utilizarea social media, organizarea de evenimente și campanii publicitare, crearea de branduri și parteneriate cu alte companii. Într-un mediu extrem de competitiv, marketingul eficient poate aduce beneficii financiare semnificative cluburilor și jucătorilor.
Sponsorii joacă un rol crucial în fotbal, deoarece oferă finanțare pentru cluburi, competiții și jucători, în schimbul promovării lor prin diverse mijloace. Sponsorii pot fi companii locale, naționale sau internaționale, iar parteneriatele lor pot include afișarea logo-ului lor pe echipamentele cluburilor sau în stadion, sau organizarea de evenimente asociate cu fotbalul. Aceste parteneriate pot fi benefice pentru toate părțile implicate.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii