Piloți hunedoreni, în top la „Trofeul Teliu” / Stăpânii cailor putere

Piloți hunedoreni, în top la „Trofeul Teliu” / Stăpânii cailor putere

Timp de citire: 2 minute

Cornel Gărdean din Hațeg și Mihai Cîmpeanu din Brad au obținut cele mai bune rezultate dintre piloții din județ la ediția 2015 a Trofeului Teliu, etapa a cincea a Campionatului Național de Viteză în Coastă, desfășurat în județul Brașov pe distanța de 3,5 kilometri. Gărdean s-a clasat pe locul patru la clasa H și pe aceeași poziție la general, iar Cîmpeanu a ocupat locul cinci la clasa A și a fost al 26-lea în ierarhia „open”.Pentru clasarea pe locul patru la grupa H, Cornel Gărdean a acumulat 12 puncte în clasamentul acestei clase de concurs și se menține pe locul patru în ierarhie după cinci etape, având 50 de puncte. Trebuie remarcat că pilotul din Hațeg a punctat în toate cele patru etape la care a luat startul, absentând la etapa a IV-a, derulată la Sinaia. „Veteranul” Mihai Cîmpeanu, fost dublu campion național la VTM, a pătimit și la această cursă, deși a schimbat clasa de concurs. Experimentatul pilot din Brad s-a confruntat cu unele probleme tehnice în prima manșă de concurs, deși a investit destul de mult în repararea mașinii, un Mitsubishi Lancer Evo VI TM, înaintea cursei. Cîmpeanu a încheiat cele două „alergări” ale cursei cu timpul de 03:56.943, după ce a înregistrat 01:59.575 pe prima manșă și 01:57.368 pe cea de a doua. Cu acest bilanț, pilotul din Brad a ocupat locul cinci la clasa A4 și a acumulat 12 puncte în ierarhia clasei. „A fost o cursă grea, cu multe ieșiri în decor sau abandonuri. Rezultatele puteau fi mai bune, însă mașina a avut unele probleme tehnice la ambreiaj în prima manșă de concurs, deși se comportase bine în sesiunile de recunoașteri și antrenamente. E un semn că mai trebuie să investesc în ea, pentru a o pune la punct și a fi și mai competitivă. În plus, performanțele au fost influențate un pic negativ și de sistemul ANS (un sistem de protecție împotriva accidentelor care se fixează pe cască – n.r.) pe care organizatorii l-au impus în premieră piloților. Oricum, merg mai departe și sper ca la ultimele două etape ale Campionatului Național să reușesc să fiu prezent pe podium cu ajutorul sponsorilor Drupo, Autosenna și Forest Ban Alpin”, a spus Mihai Cîmpeanu. Cursa a fost câștigată de Lucian Răduț (Mitsubishi Lancer Evo VIII) care a fost cronometrat cu timpul de 03 min 22 sec 718/1000 în cele două manșe (01:41.621, respectiv 01:41.097).

Loredana JUGLEA

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

 &nbsp DISCLAIMER
 &nbsp Atentie! Postati pe propria raspundere!
 &nbsp Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii