Pe bucata lipsă din autostrada vestului, cuprinsă în Margina Holdea, lucrările sunt în toi. Bosniacii lucrează non-stop la celebrele tuneluri pentru urși, iar Umbrănescu trage tare pentru finalizarea terasamentului. Bucata de autostradă este cel mai așteptat obiectiv de infrastructură din vestul României.
La un an de la emiterea Autorizației de Construire, duminică, bosniacii tocmiți de omul de afaceri Doinel Umbrărescu lucrau de zor în celebrele „tuneluri pentru urși”. Muncitorii UMB se apropie de finalizarea terasamentului la sol și sunt la jumătate cu pilonii de pe segmentul suspendat, din lotul de nici 10 kilometri rămas de făcut din Autostrada Vestului.
Finalizarea tronsonului lipsă din Autostrada Lugoj – Deva, de 9,13 km, este una dintre cele mai așteptate lucrări de infrastructură mare pentru vestul țării. Aceasta, în condițiile în care drumul național DN 68A este cel mai tranzitat din zona, mereu aglomerat, pe care șoferii de tiruri și camioane, respectiv cei de autoturisme îl folosesc deopotrivă. Un drum ce necesită în permanență lucrări de reparații.
Noua bucată de autostradă va avea două „tuneluri pentru urși”, care vor măsura, însumat, 2,13 km de tunel forat. Acestea vor fi formate din două galerii unidirecționale, cu platforma de 11,25 m.
Întreg segmentul Margina – Holdea care se face cu bani europeni, trebuie să fie gata în 2026.