DREPT LA REPLICĂ

DREPT LA REPLICĂ

Timp de citire: 2 minute
Referitor la articolul intitulat „Totuşi, domnule preşedinte, când vă apucaţi de muncă? Din bani publici, gaşca lui Nistor dă pe un flacon de parfum auto cam cât costă pâinea unei familii pentru o lună” scris de Cătălin Docea în cotidianul „Ziarul Văii Jiului” nr. 2012 din 1 septembrie 2016, pentru corecta informare a opiniei publice, Biroul de presă al Consiliului Judeţean Hunedoara este împuternicit să comunice următoarele:
Înainte de 1989, cetăţenii României care reuşeau să călătorească în stră­i­nătate în vestul Europei, sufereau un şoc, la propriu, atunci când ajungeau într-o instituţie, într-un mijloc de transport în comun sau într-o toaletă publică. De ce? Tocmai datorită faptului că era o curăţenie impecabilă şi totul în jurul lor mirosea a proaspăt, spre deosebire de mirosurile existente în viaţa noastră de zi cu zi, în România acelor vremuri. Când se întorceau din călătorie, acei cetăţeni povesteau colegilor sau prietenilor lor, ce frumos miroase ”dincolo”.
Epoca aceea a apus. Am intrat în Uniunea Europeană în 2007. Instituţiile româneşti au în bugetele lor anuale o sumă destinată achiziţiei de produse specifice pentru curăţenie şi mediul ambiental, în această categorie fiind şi mult „hulitele” odorizante din articolul apărut în cotidianul dumneavoastră.
Da, în birourile Consiliului Judeţean Hunedoara miroase frumos, a proaspăt! La fel, pe coridoare, la grupurile sociale şi chiar şi în maşinile de serviciu.
În articol se afirmă, cităm: „…birourile şefilor de la judeţ au miros de Ambipur – japan essence, la 27,70 lei + TVA/ bucată, iar Nistor nu suportă să se deplaseze cu autoturismele CJ Hunedoara dacă, în prealabil, acestea nu sunt îmbunătăţite olfactiv cu odorizant Areon, la preţul de 44,50 lei + TVA/ 100 ml”.
Aţi făcut trimitere la preşedintele Nistor, dar aţi „dat-o în bară”. Preşedintele Consiliului Judeţean nu circulă cu maşina de serviciu, preferând să se deplaseze cu auto propriu. Şi încă un amănunt important: este alergic şi nu deţine niciun fel de odorizant nici măcar în maşina proprietate personală.
Am dori să încheiem cu o remarcă: niciunde în Europa jurnaliştii nu mai fac estimări de genul, cităm: „Din bani publici, gaşca lui Nistor dă pe 100 ml de odorizant auto cam cât dă o familie pentru pâinea pe o lună”.
Vă daţi seama ce ar însemna să existe asemenea afirmaţii în presa occidentală referitoare la costurile produselor de curăţenie din institu­ţiile europene existente la ora actuală?
Ar fi momentul să conştientizăm că trăim alte vremuri şi să lăsăm istoricilor să ne aducă aminte din când în când cum se trăia în România înainte de 1989…
Biroul de presă

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii