Conduci o companie sau o instituție cu peste 50 de angajați? Trebuie...

Conduci o companie sau o instituție cu peste 50 de angajați? Trebuie să citești asta!

Physician consulting his patient at clinic

Timp de citire: 3 minute

În actualul hățiș legislativ, în care legile se schimbă cu repeziciune, uneori chiar de la o zi la alta, foarte mulți conducători de instituții publice ori manageri ai unor entități private au scăpat din vedere unele prevederi legale avantajoase.

Ce ai spune dacă, beneficiind de o prevedere legală, poți opta pentru o gamă largă de produse și servicii în schimbul unei sume (deloc de neglijat) pe care de altfel, în mod obligatoriu, o virezi lunar către stat?

Poți să beneficiezi de marfă sau servicii de cel puțin 1000 de euro lunar, iar acest lucru să fie în același timp și un act de caritate. Chiar este posibil.

Ți-am pregătit în sinteză toate informațiile relevante pe această temă, iar după ce studiezi chiar tu prevederile legale la care vom face referire, poți opta pentru a pune în aplicare chiar de luna aceasta beneficiile pe care chiar actele normative în vigoare ți le oferă.

Ce spune legea?

Potivit Legii 448/2008, republicată, “autoritățile și instituțiile publice, persoanele juridice, publice sau private, care au cel puțin 50 de angajați, au obligația de a angaja persoane cu handicap într-un procent de cel puțin 4% din numărul total de angajați”. Ce se întâmplă însă dacă specificul activității tale nu permite angajarea de persoane cu handicap într-un procent de cel puțin 4%, sau dacă nu ai găsit pe piața muncii personal calificat pentru instituția / afacerea ta? Plătești un impozit care, pentru un total de 100 de angajați, se ridică actualmente la suma de 6.000 de lei lunar.

Legea oferă însă și o alternativă. În loc să plătești lunar acei 6.000 de lei către stat la un număr de 100 de angajați, poți achiziționa produse și servicii, de la unități protejate autorizate, în sumă echivalentă cu cea datorată bugetului de stat.

Ce gamă de servicii poți cumpăra?

De reținut! Dacă ai peste 50 de angajați în instituția sau compania pe care o reprezinți, toate informațiile de mai jos sunt pentru tine.

Legal autorizată, unitatea protejată pe care o reprezentăm poate asigura în interesul instituției sau al companiei pe care o conduci:

– Servicii de prelucrare arhivistică, fizică și digitală;

– Servicii de editare, pretipărire și tipărire alb-negru și/sau full-color;

– Servicii de consultanță scriere proiecte finanțate prin fonduri europene.

Așadar, nu doar că prin comenzile tale vei contribui la asigurarea de locuri de muncă pentru persoane cu handicap angajate în cadrul unității noastre protejate, ci poți beneficia și de servicii care pot aduce plusvaloare instituției / companiei pe care o reprezinți.

Spre exemplu, apelând la serviciile noastre AUTORIZATE de prelucrare arhivistică, fizică și digitală, te asiguri că – în eventualitatea unui control de la Arhivele Naționale – documentele instituției / companiei tale sunt păstrate conform Legii Arhivelor Naționale, nr. 16/1996, și instituția / compania pe care o coordonezi NU va fi sancționată financiar.

Foarte important! Pentru că suntem de 20 de ani pe piață, având proiecte scrise și implementate cu o rată de succes de 98.7% și absorbție de peste 100 milioane de Euro, apelând la serviciile noastre de consultanță scriere proiecte finanțate prin fonduri europene îți poți asigura un loc alături de cei peste 450 de beneficiari fericiți, clienți care au avut deja încredere în noi.

Reține! Aceste servicii vor fi prestate pentru instituția / compania ta în schimbul acelor sume de bani, al acelor impozite pe care, astfel, NU le vei mai achita lunar către stat. Dar astfel vei face și un act de caritate, lună de lună.

De ce este important să stabilim o întâlnire?

Portofoliul nostru cuprinde o gamă largă de servicii și produse pe care, ca unitate protejată, le putem asigura. Pe lângă serviciile pe scurt prezentate anterior, putem sta la dispoziția ta și cu produse de curățenie, imprimate tipizate, articole de papetărie și birotică, produse de promovare și publicitate, echipamente de protecție / echipamente de lucru.

De aceea este important ca un reprezentant al unității protejate să te poată contacta, să creioneze gama de produse și servicii de care ai nevoie și să revină în atenția ta cu o ofertă punctuală.

Dacă  vrei să afli mai multe despre beneficiile L. 448/2008 pentru autoritățile și instituțiile publice, persoanele juridice, publice sau private, cu cel puțin 50 de angajați, ne poți trimite datele tale de contact prin e-mail (la up@confortmedia.ro) sau WhatsApp (la 0733 126100), iar un reprezentant al unității protejate te va contacta în cel mai scurt timp.

Jurnalist cu experiență, activează în media din anii '90. A fondat și conduce publicațiile Hunedoara Plus, Ziarul Văii Jiului, Timiș Plus și agenția de publicitate și relații publice Confort Media.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii