Articolul „Judeţul lui Bobora SRL./ A început pesedizarea cu uşoare pete ALDE a întregului judeţ”, publicat în ediţia de luni, 13 martie a.c., a cotidianului nostru, a generat reacţii imediate în mediul online.
„Am remarcat că s-a defectat şi sistemul de monitorizare în timp real prin GPS a autovehiculelor ce lucrează pe drumuri judeţene. Şi nici intenţiile de achiziţii nu mai sunt postate pe site. Şi nici lista cu plăţile către instituţiile de presă nu mai e prezentă… Transparenţă? Nu cred că noua conducere a CJ Hunedoara cunoaşte termenul…”, a scris David.
Printre măsurile de impact propuse de către David la vremea când se afla la conducerea executivă a CJ Hunedoara, s-a aflat şi cea privind monitorizarea permanentă prin GPS a autovehiculelor/ utilajelor care asigură întreţinerea drumurilor judeţene. De ce? E simplu. Monitorizarea prin GPS înseamnă că putem cunoaşte, la secundă, cât timp au prestat efectiv respectivele auto şi/ sau utilaje şi, implicit, faptul că judeţul plăteşte efectiv, concret, doar serviciile de care beneficiază.
De asemenea, tot printre măsurile impuse de David, s-a aflat şi cea de publicare online a tuturor intenţiilor de achiziţie ale CJ Hunedoara. Astfel, orice firmă interesată să lucreze cu CJ Hunedoara putea regăsi online informaţiile necesare şi putea oferta. Altfel, pe sistemul practicat astăzi, preferat de preşedintele Bobora, CJ Hunedoara cumpără doar ce vrea şi, mai ales, de la cine vrea, neexistând libera concurenţă.
Tot online, un alt cititor apreciat că „Poate singurul care s-a gândit şi la Valea Jiului a fost Adrian David”. Felul în care decurg lucrurile pare să îi dea dreptate.