S-a semnat contractul pentru elaborarea proiectului tehnic și a serviciilor de asistență tehnică din partea proiectantului pentru proiectul „Modernizarea transportului în municipiul Hunedoara, prin investiții în transportul public ecologic – Coridorul Central”
950.312 lei vor fi achitați pentru realizarea documentației către SC F.I.P. Consulting SRL – o firmă din Onești, Bacău, obținerea avizelor, asigurarea asistenței tehnice. Realizarea documentației pentru acest proiect este o muncă de amploare
Proiectul este finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 3, și presupune realizarea de coridoare pentru pietoni cu acces facil, îmbunătățirea calității infrastructurii rutiere, realizarea rețelei strategice de ciclism, accesibilitate pentru cicliști-sisteme de bike sharing, pietonizare în municipiul Hunedoara, realizarea unei strategi de reînnoire a flotei de transport public. A doua etapă a proiectului implică achiziția de vehicule ecologice, realizarea unui sistem de auto-taxare în transportul public urban, display-uri digitale pentru afișarea traseelor de transport, implementarea afișajelor digitale în stații, sistem de ticketing electronic pentru transportul public urban, amenajare/modernizare adăposturi stații, realizarea unui sistem de management integrat al traficului în Municipiul Hunedoara, construirea unui garaj nou cu facilitați de mentenanță și pentru vehicule ecologice.
Serviciile vor consta în:
– elaborarea Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire – PAC;
– elaborarea Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de desfiin?are – PAD ;
– elaborarea Proiect de organizare a execu?iei lucrărilor – POE;
– întocmire documenta?ii tehnice pentru ob?inerea avizelor / acordurilor / autoriza?iilor (inclusiv ISU) conform Certificatului de Urbanism;
– ob?inere avize, acorduri, autoriza?ii în vederea eliberării Autoriza?iei de construire;
– Proiect Tehnic de execu?ie + Detalii de execu?ie;
– asisten?ă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execu?ie a lucrărilor.
Termen limita pana la care orice operator poate solicita clarificari sau informatii suplimentare cu privire la procedura de atribuire este de 12 zile, inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. AC stabileste ca termen limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.