DISTRIBUIȚI

Timp de citire: 2 minute

O piata de peste 1.1 milioane de euro la finalul lui 2014 si in continua crestere, accesibilitate asigurata pentru o categorie variata de consumatori, posibilitati de promovare eficienta si cu costuri mici si, in mare, o modalitatea promitatoare de prezentare si vanzare a produselor. Iata in cateva cuvinte ce inseamna e-commerce in Romania. Si totusi, dupa 21 de ani de e-commerce, de ce ai avea nevoie de un magazin on-line?

shop

Sursa foto: Tech in Asia

Pentru ca offline nu mai este suficient

Primii ani ai comertului on-line au insemnat o lupta apriga de informare si educare a consumatorului, de formare a apetitului pentru cumparaturi on-line. Crearea unui magazin on-line era in acea vreme complicata si experimentala pentru cele mai multe companii care s-au avantat intr-un domeniu nefamiliar pietei romanesti. Crearea unui magazin on-line la cheie, era o notiune complet necunoscuta pentru ca nimeni nu stia exact ce inseamna. Am ajuns astazi, dupa 21 de ani de e-commerce, ca un simplu magazin traditional situat la colt de strada sau intr-unul dintre cele mai mari Mall-uri din tara, sa nu mai fie suficient. De ce?

girlshopping

Sursa foto: Tech in Asia

  • Pentru ca cei mai multi dintre clienti cauta magazinele traditionale pe Internet ca sa afle mai multe despre produse, despre promotii si chiar si despre programul de lucru.
  • Pentru ca in ziua de azi la o simpla cautare on-line, potentialul tau client are oportunitatea de a vedea produsele pe care le cauta in cel putin 2-3 magazine on-line, cu mult inainte de a iesi pe usa pentru a pleca spre magazinul tau.
  • Pentru ca daca te promovezi on-line, cel mai scurt drum de la notorietate la vanzari este catre magazinul on-line creat la cheie sau conceput pe o platforma gratuita, si nu catre magazinul traditional intr-un spatiu inchiriat chiar daca este in centrul orasului.
  • Pentru ca clientii tai petrec in medie mai mult timp on-line decat strabatand orasul.

Pentru ca on-line este simplu

Indiferent daca alegi sa apelezi la o companie specializata in webdesign pentru un magazin on-line creat la cheie, sau decizi sa-ti creezi singur magazinul folosind una dintre zecile de platforme web extrem de flexibile si simplu de folosit, un magazin on-line se poate deschide in doar cateva zile sau saptamani in functie de marimea inventarului si organizarea produselor.

Pentru ca online se intampla totul

Intr-un studiu realizat in 46 de tari printre care si Romania, 77% dintre persoanele intervievate au declarat ca obisnuiesc sa caute informatii pe Internet despre produsele de care sunt interesati, iar 33% ca obisnuiesc sa achizitioneze produse on-line.

laptopinroom

Sursa foto: Wikipedia

Link: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/41/Application_for_online_shoppers.png

In 2014, numarul total al tranzactiilor realizate prin card in magazinele on-line a fost de aproximativ 9,500,000, insemnand 35% din totatul achizitiilor on-line, cu o cresterea considerabila fata de 2013 si o evolutie constanta care arata faptul ca si impedimentul nesigurantei achizitiilor prin intermediul cardului este depasit.

Romania are 10 milioane de utilizatori de Internet, peste 9,5 milioane de utilizatori de Internet mobil, 5000 de magazine on-line ale caror vanzari totalizeaza intre 2.2 si 2.5% din totalul achizitiilor din zona retail din Romania si o valoare medie a tranzactiilor on-line situata intre 47 – 65 dolari.

De ce ai nevoie de un magazin on-line? Pentru ca nu poti pierde oportunitatea de a obtine partea ta de vanzari din aceasta piata in continua crestere si dezvoltare.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii