Luni dimineață, când am intrat în chioșcul său de difuzare a presei, aflat în piața din Vulcan, domnul Nicolae „Nelu” Chirculescu era ceva mai bine dispus. Citise articolul cu operațiunea „a la Dorel” și i-a plăcut că nu am menajat-o pe doamna care i-a repetat de câteva ori că trebuie să plătească deplasarea dacă vrea să vină la el cineva de la Digi, ca să-i remedieze lucrarea de mântuială când cu fibra optică.
Numai că
dumnealui nu renunțase la ideea de a depune reclamație la Protecția Consumatorului. I-am zis să mai stea un pic, să vedem dacă cineva va reacționa vizavi de materialul din ZVJ. Și, dacă nu va fi așa ceva, atunci să cheme un meseriaș care să-i facă o treabă ca lumea. Din fericire s-a întâmplat exact cum credeam eu că va fi.
În după amiaza
aceleași zile am primit un telefon de la nea Nelu. Bucuros nevoie mare, mi-am dat seama de asta după vocea lui, mi-a făcut cunoscut că, exact în acel moment, la el în casă sunt doi băieți care-i repară stricăciunea de la ușa de la camera mare. Acestora nu a mai fost nevoie să le dea ciocanul de bătut șnițele, ca să facă treabă. Lucrătorii de la Digi aveau sculele necesare și, privindu-i, își dă seama că din mâinile lor o să iasă ceva de calitate. Tot de la băieți ar fi aflat că doamna cu care vorbise la numărul de telefon dat de un prieten este de la dispeceratul național al firmei și că nu e primul client care se plânge de inflexibilitatea celor de la centru.