Pentru un produs de nici 100 de lei / Client de peste...

Pentru un produs de nici 100 de lei / Client de peste 12 ani, luat de păcălici

Timp de citire: 2 minute
Cea mai respingătoare situaţie pentru oricine este să fie luat de prost. Aşa s-a simţit un client Vodafone din Petroşani, care în luna august a cumpărat un telefon marca proprie a serviciului de telecomunicaţii.
Nu a dat mult pe el, vreo 90 de lei. Prin urmare, nu se aştepta să fie vreun produs spectaculos, dar măcar să îşi facă treaba, adică să primească şi să dea telefoane şi mesaje.
Telefonul a avut probleme încă de la prima utilizare. La fiecare apel primit se înnegrea ecranul, şi nu se putea identifica apelantul sau butonul de preluare a apelului. Bineînţeles, clientul s-a prezentat cu telefonul la reparat. Produsul, fiind în garanţie, a fost preluat în service. Dar după reparaţii telefonul a funcţionat bine o perioadă, apoi a avut aceleaşi probleme. Din august până în noiembrie telefonul a fost dat în service de 5 ori, fără re­zol­vare. Clientul a insistat după primele reparaţii ca aparatul să îi fie schimbat cu unul nou. Dar firma a refuzat, cu toate că produsul era unul ieftin, marcă proprie.
La cât s-a plimbat cu telefonul la reparat, am putea spune, mai bine îşi lua altul, şi termina bâlciul. Dar nu este firesc ca o societate  care oferă servicii, indiferent care este numele ei, să trateze în acest fel un client. Aşa cum niciun client nu este firesc să se dea bătut şi să piardă bani în faţa unei multinaţionale. Firesc ar fi ca un client al unei societăţi să fie tratat cu respect, nu purtat pe drumuri şi păcălit că totul se va rezolva. Un produs care intră în service de 5 ori în 4 luni nu este unul conform, deci ar trebui schimbat.
„Sunt client la Vodafone din anul 2003. Nu pot să îmi permit un telefon scump, am achiziţionat un telefon marca Vodafone în luna august. Tot ce vroiam era să pot să îl utilizez fără probleme, să primesc şi să dau telefon, să pot face o fotografie, să intru pe net. Însă nu pot să fac niciunul dintre aceste lucruri, telefonul  nu funcţionează nici acum, deşi a fost în service de 5 ori. Acum folosesc un telefon împrumutat. Mă deranjează, pur şi simplu, faptul că mă poartă pe drumuri, nu îmi oferă o soluţie de bun-simţ şi nu pot să discut cu niciun responsabil”, a povestit clientul.
Luni dimineaţă clientul va face o plângere şi la Protecţia Consumatorului. Este foarte posibil ca situaţia să se rezolve urmând acest curs, dar problema este alta. Problema este că politica relaţiei cu consumatorul a acestor companii nu este favorabilă clienţilor, ci doar profitului companiei. Respectul faţă de client este dat la schimb cu interesul faţă de ban. Iar acest lucru a început să devină obişnuinţă pentru mulţi dintre operatorii de servicii.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii