Primăria Hunedoara a stabilit procedura pentru închirierea căsuțelor și trăsurilor din lemn, pe care le are în proprietate. Căsuțele din lemn pot fi utilizate în urma plății unei taxe de utilizare cuprinsă într-un contract de utilizare a cu ocazia unor evenimente, târguri, pe o durată de maxim șaizeci (60) de zile.
Utilizarea acestora se va face în urma plății unei taxe de utilizare temporară . Aceasta este cuprinsă într-un contract de utilizare. Documentaţia necesară în vederea întocmirii contractului de utilizare temporară a unei căsuțe din lemn, trebuie să cuprindă: cererea solicitantului; copie act identitate;- copie a certificatului de înregistrare a firmei în Oficiul Registrul Comerţului; certificat de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local, dovada achitării tuturor creanţelor către bugetul local.
Cererea va fi depusă la Centrul de informare pentru cetățeni, urmând ca aceasta să fie discutată și aprobată în cadrul Comisiei de avizare. Taxa de utilizare a căsuțelor mai sus menţionate datorată pentru utilizarea temporară a acestora este în cuantum de 300 lei /lună sau fracție de lună. După aprobarea cererii se va întocmi un contract de utilizare temporară a căsuței de lemn, care va cuprinde datele de identificare ale solicitantului, locaţia amplasării căsuței,durata și suma rezultată din utilizarea acesteia, precum și alte clauze contractuale așa cum sunt ele stipulate în anexa la prezenta procedură, care prevede modelul de contract de utilizare a temporară a căsuței de lemn proprietatea municipiului Hunedoara.