Constatarea au făcut-o vreo trei-patru cetățeni care-și au garajele la capătul aleii dintre blocurile turn „B” dinspre stația Petrom, zonă în care se lucrează în cadrul proiectului în care este prinsă și Aleea Muncii. Pur și simplu, din cauza noilor borduri, autoturismele lor nu au mai putut să ajungă în garaje sau să iasă în drum.
Operațiunea de montare
a bordurilor s-a făcut joi. Și tot în aceeași zi ele au fost date la o parte, după ce s-a încercat un artificiu: așternerea unui rând de pietriș. O televiziune locală s-a grăbit să facă filmări la fața locului, iar despre asta s-a făcut haz și pe Facebook, muncitorii fiind numiți „dorei”, deși nu ei poartă vina acestui incident. Oamenii care lucrează la alee nu au făcut altceva, decât să respecte ceea ce a desenat proiectantul.
Garajele
sunt mai jos față de nivelul drumului, iar montarea bordurilor a mărit diferența de nivel. Nicidecum bordurile nu s-ar fi putut monta mai jos, fiindcă nu mai era loc pentru stratul de asfalt care se va turna. Aceeași situație s-a constatat și pe partea dreaptă a drumului care coboară de la „Clubul Elevilor Șansa” și ajunge la „B”-uri. Ținând seama de nemulțumirea oamenilor, inginerul care coordonează activitatea a ordonat înlăturarea bordurilor și i-a cerut proiectantului și unui reprezentant al primăriei să vină urgent la fața locului.
Le-a pus în vedere
ca, până la primăvară, să găsească o soluție. Să ne amintim că situații oarecum similare celei relatate s-au petrecut și la modernizarea celor cinci străzi din Cocoșvar. Și în cazul lor viciile au constat în deficiențe de proiectare. Ai fi zis că proiectantul a fost acolo numai prin intermediul lui Google Earth. Dar și specialiștii din primăria vulcăneană au partea lor de vină, fiindcă ar fi trebuit să inspecteze pe teren modul de întocmire a proiectelor după care firma de construcții își face treaba.