Informare ANAF

Informare ANAF

DISTRIBUIȚI

Timp de citire: un minut

Stimați contribuabili,

Vã informãm că începând de luni, 25 octombrie, accesul în incinta Agenției Naționale de Administrare Fiscalã, precum și în sediile structurilor subordonate, se va efectua in conditiile prevazute de dispozitiile art. 12 din Anexa nr.3 la Hotãrrea Guvernului nr.1090/2021 privind prelungirea stãrii de alertã pe teritoriul Romniei începnd cu data de 10 octombrie 2021, precum si stabilirea mãsurilor care se aplicã pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare.

Astfel, vor avea acces:

– persoanele care fac dovada vaccinãrii împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare,

– persoanele care prezintã rezultatul negativ al unui test RTPCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore,

– persoanele care se aflã în perioada cuprinsã între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioarã confirmãrii infectãrii cu virusul SARS-CoV-2.

Totodatã, ANAF va lua masuri în vederea implementãrii excepțiilor prevãzute de art. 12 din Anexa nr.3 la Hotãrrea Guvernului nr.1090/2021 privind prelungirea stãrii de alertã pe teritoriul Romniei începnd cu data de 10 octombrie 2021, precum si stabilirea mãsurilor care se aplicã pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare.

Certificatul verde, prin care se face dovada vaccinãrii împotriva virusului SAR – COV 2, trecerii prin boalã sau testãrii, poate fi descarcat accesnd acest link https://certificat-covid.gov.ro/login.

Reamintim contribuabililor cã obligațiile fiscale pot fi îndeplinite utiliznd mijloacele de comunicare la distanțã. Astfel, declarațiile fiscale pot fi depuse prin intermediul serviciului Spaþiul Privat Virtual (SPV) sau prin www.e-guvernare.ro.

Pentru efectuarea platilor pot fi folosite servicii oferite de terti: Internet banking sau www.ghiseul.ro.

Informatii generale în domeniul fiscal se pot obtine la Call-center ANAF, la numãrul de telefon 031.403.91.60.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii