La Deva nu doar urna de vot este mobilă. Iată că se asigură și alte tipuri de servicii absolut necesare persoanelor imobilizate la pat. Direcţia Publică Locală de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva prin Serviciul de Evidenţa Persoanelor, cu sediul în B-dul 1 Decembrie 1918, nr. 12, etaj 1 informează cetăţenii despre posibilitatea deplasării cu staţia mobilă la domiciliul persoanelor netransportabile, în vederea preluării imaginii, folosind echipamentele foto digitale din dotare şi de primire a documentelor necesare eliberării actelor de identitate.
Pentru a beneficia de acest serviciu la domiciliu, este necesară depunerea unor documente justificative. Cum, vă întrebați, dacă persoana care are nevoie de aceste servicii este, cum am stabilit deja, țintuită la pat. Documentul justificativ poate fi depus la sediul Evidenței Persoanelor de persoana aparținătoare, sau se pot trimite pe adresa serviciului cu solicitarea deplasării funcționarilor la domiciliu.
Solicitările pentru deplasarea cu staţia mobile pot fi făcute de către persoanele menţionate anterior sau de către aparţinătorii acestora, atât în scris, cât şi la următoarele numere de telefon: 0254.234533 sau 0726.700767. Accesarea acestor facilităţi nu implică niciun fel de cheltuieli suplimentare.
Programul de lucru cu publicul
Primiri cereri/eliberări acte:
luni, marţi, joi, vineri: 08.30–16.30;
miercuri: 08.30–18.30.
Alina PIPAN