Linia de mare viteză rupe cartierul Grigorescu de restul Devei și îngreunează transportul locatarilor spre oraș. Acolo sunt prevăzute trei pasaje pietonale pe străzile Bălata, Hărăului și un pasaj carosabil și pietonal pe strada Depozitelor, dar cel de-al treilea nu are prevăzută decărcare, iar actuala conducere vrea ca descărcarea să se facă printr-un sens giratoriu.
În plus, Grigorescu va avea cât de curând o rută specială a transportului în comun, se stabilesc acum stațiile și orarul de funcționare.
Anul viitor, în zona Bălata se va realiza și un pasaj subteran. De fapt, primarul a rpomis că în vară se vor demara procedurile pentru proiectare, documentație avize, eventual se va porni și lucrarea, dar nu există o promisiune în acest sens. Finanațarea nu este stabilită încă. Viceprimarul Ovidiu Moș face drumuri la București pentru a identifica soluții și o sursă de finanțare și pentru descărcarea în giratoriu și pentru pasaj, dar dacă nu va fi găsită finanțare europeană sau de la bugetul central, lucrarea va fi prevăzută în bugetul local.
Ovidiu Moș a menționat, de asemenea, că în Grigorescu la fosta porcarie vor fi relocați cetățenii de etnie roma. Relocarea se va face pe strada Depozitelor, unde primăria a identificat un bloc de nefamiliști pe care vrea să-l cumpere de la executori și să-l modernizeze, pentru a le oferi oamenilor un loc de domiciliu decent.