8 posturi scoase la concurs în aparatul administrativ devean

8 posturi scoase la concurs în aparatul administrativ devean

Timp de citire: 2 minute

Două servicii ale Primăriei Deva au scos la concurs 8 posturi.  Serviciul Public Administrare Cetate Deva are nevoie de 4 angajaţi noi, anulme de un șef birou şi trei  inspectori de specialitate debutanţi.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • Pentru postul de şef birou (1 post): studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă;vechime in muncă de minimum 5 ani; vechime în funcţii de conducerede minimum 3 ani.
  • Pentru postul de inspector specialitate debutant (3 posturi): studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă; nu este necesară vechima în specialitatea studiilor.

Concursul se va organiza conform calendarului următor: 14 martie 2017, ora 13:00: termenul limită de depunere a dosarelor; 22 martie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Primăria Deva , organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție vacantă, astfel: inspector de specialitate, gradul IA; inspector de specialitate, gradul IA (două posturi); referent, treapta IA.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

inspector de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe juridice sau administrative; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei – minimum 6 ani; cunoştinţe de operare calculator (Windows, Word, Excel, Internet) – nivel mediu; cunoştinţe limba engleză (scris, citit, vorbit) – nivel de bază.

inspector de specialitate, gradul IA: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei – minimum 6 ani; cunoştinţe de operare calculator (Windows, Word, Excel, Internet) – nivel mediu; cunoştinţe limba engleză (scris, citit, vorbit) – nivel de bază.

referent, treapta IA: studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în funcţii ce necesită studii medii – minimum 3 ani; cunoştinţe de operare calculator (Windows, Word, Excel, Internet) – nivel mediu; cunoştinţe limba engleză (scris, citit, vorbit) – nivel de bază.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

16 martie 2017 – data limită pentru depunerea dosarelor;

27 martie 2017, ora 11,00 – proba scrisă;

31 martie 2017, ora 09,00 – proba practică de testare a cunoştinţelor de limbă străină şi a cunoştinţelor de operare calculator – Birou pentru investitori;

Interviul se va susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei practice.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

 &nbsp DISCLAIMER
 &nbsp Atentie! Postati pe propria raspundere!
 &nbsp Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii