”Oferte” cu schepsis de schimbare a contractului de furnizare și gaze naturale

”Oferte” cu schepsis de schimbare a contractului de furnizare și gaze naturale

DISTRIBUIȚI

”Oferte” cu schepsis de schimbare a contractului de furnizare și gaze naturale

 

Așa cum se întâmplă în domeniul creditelor, de exemplu, și în domeniul furnizării serviciilor de gaze sau energie electrică există oferte care aparent sunt o afacere favorabilă, pentru că nu detaliază la prezentrea produsului toți termenii și condițiile contractuale.

De când piața serviciilor de energie și gaze s-a deschis au apărut și furnizori cu oferte înșelătoare. Cei care au semnat contracte ce s-au dovedit în detrimentul lor au sesizat furnizorul inițial, căutând consiliere. Au fost oameni ademeniți cu oferte înșelătoare și în județul Hunedoara.

În acest sens E.ON atenționează ca la schimbarea furnizorului de gaz sau energie clienții să fie foarte atenți la ceea ce semnează și să ceară detalii.

”E.ON încurajează concurenţa, dar nu şi practicile neloiale sau înşelătoria. Tocmai de aceea am luat o serie de măsuri conform legislaţiei din România şi normelor stabilite de Autoritatea Naţională de Reglementare din domeniul Energiei (ANRE), împotriva celor care distribuie mesaje neadevărate şi înşelătoare şi rugăm consumatorii să ne sesizeze practicile neconcurenţiale ale furnizorilor de energie. Toate sesizările primite  de la clienţi sunt redirecţionate către autorităţile statului, iar persoanele care sunt într-o situaţie similară sunt consiliate pentru a fi identificată cea mai bună soluţie.

În ultimele luni, numeroase persoane ne-au adus la cunoştinţă că au fost induse în eroare, chiar înşelate, de reprezentanţi ai unor companii de furnizare de electricitate şi gaze naturale, în vederea încheierii unui nou contract.

Abordarea la domiciliu a consumatorilor cu solicitarea documentelor de identitate şi a unei facturi mai vechi, cu o argumentaţie verbală neacoperită de contract şi necesitatea unor semnături ale clientului pe anumite documente, fără a da timp pentru a fi citite şi înţelese, reprezintă „reţeta” ce ne-a fost semnalată de clienţi din judeţele: Iaşi, Suceava, Botoşani, Bacău, Neamţ, Alba, Sibiu, Mureş şi Hunedoara.

Cum procedez în calitate de client în interacţiunea cu un furnizor de energie?

  • Citesc cu atenţie conținutul tuturor documentelor puse la dispoziţie.
  • Nu semnez nimic dacă lipsesc informații (prețuri, termene de plată, valori taxă de reziliere etc.) sau există câmpuri necompletate.
  • Mă asigur că am înţeles condițiile contractului și că acestea sunt în folosul meu.”

E.ON este furnizor de electricitate, gaze naturale şi soluţii energetice de 13 ani, pentru 3 milioane de români şi nu utilizează parteneri care să solicite reînnoirea contractului de furnizare energie sau a diferitelor clauze ale acestuia. Cei care fac acest lucru în numele nostru, acţionează în mod abuziv şi ilegal. Consultanţii noştri pot fi identificaţi uşor deoarece legitimaţiile, vestimentaţiile şi documentele sunt cu sigla E.ON, iar clienţii pot verifica identitatea acestora, prin telefon la: 0265 200 606.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii