Dacă barierele au eliberat stațiunea, / Parcările din Straja au fost un calvar

Dacă barierele au eliberat stațiunea, / Parcările din Straja au fost un calvar

DISTRIBUIȚI

Anul trecut Primăria Lupeni a instalat două sisteme de taxare cu barieră pentru stațiunea Straja, unul chiar la intrare în stațiune, altul mai jos, care permitea automobilelor accesul în parcarea intermediară, de acolo turiști urmând să o ia la pas.

Parcarea din Straja cu sistem tiketing a costat bugetul local 131.903 lei. Alți 16.957 lei a plătit primăria pentru alimentarea cu energie electrică a barierelor pentru parcări. Sumele mari investite doar pentru aceste bariere au rezolvat o problemă, dar au generat o alta. În stațiune, într-adevăr, s-a putut circula fără probleme, nu au mai fost automobile parcate haotic, deci pentru prima dată Straja a fost mai aerisită.
Însă instalarea barierelor nu a rezolvat problema locurilor de parcare, insuficiente. După ce parcarea de sus din Straja a fost plină, jos poliția locală a stopat accesul și a obligat turiștii să parcheze în oraș. Între seriile de turiști, cum se mai eliberau din locurile de parcare dintre cele două bariere, se mai permitea accesul spre stațiune. Accesul s-a făcut greu, la bariere a fost mereu blocaj, cozi interminabile și foarte mulți nervi.
Cabanierii au primit fiecare cartele, una sau două, în funcție de concesiunea terenului ocupat de cabană, iar accesul acestora în Straja se face contra cost, un cost substanțial, de 500 de lei pe an. Cartelele cabanierilor nu putea deschide barierele în orice condiții, ci doar după încheierea unui ciclu complet intrare-ieșire, pe cele două seturi de bariere instalate.
Anul acesta cea mai importantă decizie organizatorică ar fi lărgirea spațiilor de parcare, iar bani vor fi berechet, pentru că și taxele sunt destul de mari.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii