Aceasta e întrebarea: Cam câţi miniștri trebuie schimbaţi până se vor relua lucrările...

Aceasta e întrebarea: Cam câţi miniștri trebuie schimbaţi până se vor relua lucrările la drumul Câmpu lui Neag – Herculane?

DISTRIBUIȚI

Noul ministru al Transporturilor, Felix Stroe, a ajuns marţi, 24 octombrie, cu trenul InterRegio la Deva, după o călătorie epuizantă în care a avut parte de condiţiile oferite de CFR călătorilor.

Mai mult, trenul a avut o întârziere „nejustificată” de 55 de minute, astfel că ministrul a declarat la sosirea în Deva că-l va demite pe directorul CFR SA, Marius Chiper, numit în funcţie în anul 2015 pe vremea guvernului PNL Cioloş, „din cauza nonşalanţei cu care sunt tratate problemele de pe calea ferată şi a condiţiilor oferite, departe de cele normale pentru secolul XXI”.
Sosirea ministrului la Deva n-a fost întâmplătoare. A fost o vizită de lucru. Ministrul a dorit să meargă personal să verifice stadiul lucrărilor pe proiectul cu fonduri europene de la calea ferată din zona localităţii Simeria, precum şi pe şantierul autostrăzii Deva-Lugoj.
Tot marţi, ministrul a avut şi diverse întâlniri şi discuţii cu oficialităţi din judeţul Hunedoara, inclusiv cu preşedintele Consiliului Judeţean Hunedoara (CJH).
Chiar înainte de întâlnirea cu ministrul, preşedintele CJH a declarat pentru „Ziarul Văii Jiului” că „vor fi marţi mai multe teme de discutat şi mai multe analize de făcut împreună cu oficialul bucureştean şi cei din minister”. Dintre acestea oficialul devean a amintit ritmul de lucru la autostrada Deva-Lugoj şi lucruri legate de drumurile judeţene, acest aspect interesându-ne foarte mult şi pe noi, cei din Valea Jiului.
„Vom avea o discuţie foarte clară şi o analiză cu domnul ministru pe tot ceea ce înseamnă drumurile judeţene. Pentru că ziarul dumneavoastră ştiu că tratează problematica regională a Văii Jiului, vă pot spune că vom discuta şi de tronsonul de drum naţional ce leagă Lupeniul de Uricani, în vederea modernizării acestuia, precum şi o discuţie referitoare despre necesitatea demarării lucrărilor înspre Herculane de la Câmpu lui Neag-Uricani, mai exact din câte ştiu din zona Câmpuşel spre Herculane, practic de unde drumul a rămas de atâţia ani nemodernizat”.
Auzind de „drumul lui Băsescu”, un drum pentru care primarul Dănuţ Buhăescu se luptă de o bună bucată de vreme pe toate fronturile să se continue lucrările în vederea deschiderii coridorului vestului Văii Jiului, o şosea menită să readucă şi staţiunea Băile Herculane la ce a fost ea odată, o staţiune de prestigiu care deţine ape termale unice în Europa ca şi compoziţie şi structură, dar şi o şosea care să lege sudul Hunedoarei de sud-vestul ţării, inclusiv cu culoarul sârbesc spre Europa de Sud-Vest şi Marea Mediterană (azi-mâine şi Serbia devenind un stat membru al UE), imediat l-am întrebat pe preşedintele CJH dacă crede că are sorţi de izbândă cu acest drum?
„Da, eu cred că va avea efect discuţia noastră legată de drumul spre Herculane, de ce să nu cred? Vreau să vă spun că fostului ministru al Transporturilor, domnul Cucu, i-am spus de necesitatea forţării lucrărilor la Defileul Jiului, astfel încât în 2017 să se termine în sfârşit lucrarea şi m-a ascultat, dovadă fiind că s-a tras tare anul acesta şi lucrarea este gata. Tot dumnealui i-am spus şi de DN 7A, drumul ce leagă Petroşaniul de Voineasa, şi la fel şi acolo s-au luat măsuri, iar anul viitor va fi gata şi acel drum. Sunt ferm convins că argumentele noastre vor fi luate în seamă de domnul ministru, astfel încât 2018 să aducă lucrări importante şi la ce v-am spus, dar şi la alte drumuri judeţene din tot judeţul care au nevoie de astfel de lucrări de modernizare”.
„Vom trăi şi vom vedea…”, vorba proverbului înţelept, iar până una-alta nu ne rămâne decât să lăsăm timpul să treacă, iar la începutul anului 2018 să vedem împreună ce „efect” au avut intervenţiile preşedintelui Consiliului Judeţean Hunedoara.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii